Olen 35-vuotias mies (usein myös nainen) eli transvestiitti ja asun jo yli 20 vuotta pääkaupunkiseudulla. Tämä on minun ensimmäinen blogi ja en vielä tiedä, mistä voin oikein kirjoittaa tai miten se toimii. Olette siis minun ikioma koerotat. ;-)
Minulla on normaali työpaikka, olen päivällä siis mies. Mutta illalla, varsinkin viikonloppuna, pukeudun naisten vaatteisiin ja käytän tietysti myös meikkiä ja koruja. Monet kysyvät miksi teen sitä ja vastaus on aivan helppo ja yksinkertainen: koska se on helvetin hauskaa. Olen täällä hetkellä sinkku ja minun viimeinen suhde, joka kestii yli kolme vuotta, päätyi pari kuukautta sitten. Ensin olin tosi masentunut, mutta nyt voin taas hyvin ja olen avoin ja valmis uuteen suhteeseen. Siksi menen viikonloppuna usein homobaareihin. Olen biseksuaalinen, mikä tarkoittaa, että rakastan sekä miehiä että naisia. Minun viimeisiä kohtaamisiä olivat kuitenkin aina miehien kanssa. Varmasti myös sen takia, että homobaareissa vierailevat usein pelkkä miehiä. Näytän lisäksi jopa miehenä pukeutunut enemmän naisellinen ja siksi naiset eivät katso minua arkielämässäkään.