Olen musiikin lisäki iso elokuva-fani. Kun olen pitkän työpäivän jälkeen kotona, haluan vain istua sohvalla ja rentouttaa. Minun mielestä paras keino on katsoa TV:tä, leffan tai TV-sarjaa. Niistä kaikesta on yleensä liian monta ja minulla on pitkä lista, mitä haluan katsoa. Kun minulla on enemmän aikaa, siis vähintään kaksi tuntia, katson leffan DVD:llä tai TV:ssä. Kun on vähemmän aikaa, halua tai kärsivällisyyttä, katson mielummin yksi tai kaksi jaksoa kerrallaan. Katsoin viimeksi Johnny Deppin Dark Shadows, mikä on minun mielestä hyvä elokuva, mutta valitettavasti ei juurikaan mikä odotin. Viikolla katson mieluimmin komediaa, sillä en tarvitse mitään surullinen ja masentava kaiken stressin jälkeen. Viikonloppuna katson sitten myös draamat, kauhuleffat, action-leffat ja niin edelleen. Sarjat, mitkä katson täällä hetkellä, ovat How I Met Your Mother, Modern Family, House M.D., Sex and the City ja New Girl. Odotan jo innoillaan toi Looper, mutta valitettavasti se tulee elokuvateatereissa Suomessa vasta marraskuussa. Joseph Gordon-Levitt on minun mielestä hyvä näyttelijä ja oli mahtavaa Yön Ritarin Paluun –elokuvassa.